Educació i robots, una bona combinació
La robòtica educativa desenvolupa en els alumnes habilitats, capacitats i les competències claus a través de la resolució de petits reptes on els alumnes aprenen nous continguts escolars, tot connectant i donant resposta a les noves demandes educatives del segle XXI.
És un recurs eficaç donat que es pot fer un treball interdisciplinari i millora els processos d’ensenyament- aprenentatge.
Objectius de l'etapa d'educació primària
- Desenvolupar les competències digitals de l'alumnat
- Fomentar les habilitats de l'alumne, així com l'aplicació d'aquestes, envers aquests coneixements i aprenentatges
- Construir objectes
- Desenvolupar la creativitat de l'alumnat
- Adquirir coneixements claus sobre lògica i raonament
- Adquirir coneixements bàsics sobre el llenguatge de programació Scratch
- Resoldre problemes
- Assolir coneixements de lateralitat i seqüenciació de moviments
- Introduir el pensament computacional
- Aprendre a programar de manera divertida i lúdica
- Estimular l'interès per la robòtica i la programació
- Aprendre a treballar en equip
- Seqüenciar accions i passos a seguir per superar les activitats
Totes aquestes habilitats, competències i capacitats, les adquiriran al llarg de l'etapa gràcies al treball amb els Bee-Bot, Scratch i Lego WeDo.