Participem en el programa de Ràdio Estel per partida doble

29.04.2026

Aquest últim mes els Maristes hem tingut doble participació a Ràdio Estel.

 

Escola de Família

Per una banda, el dissabte 28 de març el programa de Ràdio Estel Escola de Família, presentat per Olga Vallejo” va girar al voltant dels deures i els hàbits d’estudi. Núria Reixach, coordinadora i tutora de 3r d’ESO del col·legi Maristes Sants-Les Corts de Barcelona va compartir una estona de debat amb Carme Bartomeu, educadora de Jesuïtes Sant Ignasi de Sarrià, també de Barcelona, directora d’Educalm, un programa per a l’acompanyament de la Comunitat educativa, i autora del llibre “Soy capaz”. 

“Un petit temps de concentració a casa amb deures que facin consolidar l’aprenentatge de l’aula, un moment per pensar… és positiu. Molts deures d’un dia per l’altre i sense sentit és una pràctica destructiva”. Així s’expressava Núria Reixach en l’esmentat debat, defensant un equilibri necessari per assimilar els coneixements. 

Per recuperar tot el programa, feu clic aquí: Escola de Família. Deures i hàbits d'estudi

 

Sense distància

I la directora de l’Associació Compartir-Grup Social Marista a Rubí, Eva de la Morena, també va ser a Ràdio Estel. En el seu cas, el dimarts 28 d'abril al programa Sense distància, presentat per Ignasi Miranda, en concret a la secció “Ora et labora”, dedicada a donar a conèixer projectes de servei a la societat.

Eva de la Morena va tenir l’oportunitat de parlar de la celebració dels 30 anys de l’Associació, dels projectes, de l’acompanyament a infants i famílies, de la protecció als infants i de reptes de futur. 

Si us ve de gust recuperar l’espai, ho podeu fer fent clic aquí: Sense distància. Secció Ora et Labora

Compartir